افزایش کلانتری‌های تهران در دستور کار پلیس قرار دارد

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا بستو، رئیس پلیس Police پیشگیری فاتب گفت: از سال ۸۰ با توجه به کارهای کارشناسی، شهر ری یکی از سرکلانتری‌های تهران محسوب می‌شود و در بحث کاری ما هیچ تغییری انجام نمی‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری فاتب خاطرنشان کرد: اگر شهر ری جدا بشود هم خللی در کارهای ما ایجاد نمی‌شود؛ بستگی به تناسب جمعیتی، ارتقای کلانتری در آن صورت می گیرد.
وی افزود: سرکلانتری داریم که بالغ بر دو میلیون جمعیت ساکن دارند. سر کلانتری دوم و چهارم جمعیتش از شهرری بیشتر است. برای جدا شدن ری فعلا تصمیمی برای جدا شدن از تهران نیست.
بستو تصریح کرد: برای افزایش کلانتری‌ها باید نیازها را در نظر بگیریم، استانداردهای جهانی داریم، برای هر هزار نفر جمعیت باید شش پلیس داشته باشیم، افزایش تعداد کلانتری‌ها در دستور کار است و انشاالله انجام می‌شود.
رئیس پلیس پیشگیری فاتب اذعان کرد: یک زمانی پاسگاه داشتیم، الان برای کلانتری از ایستگاه‌های پلیس استفاده می کنیم و در حال حاضر سر کلانتری نهم پلیس فاتب در شهر ری طبق دستورات همین کارها را انجام می‌دهد.
وی اظهار کرد: کلانتری که به صورت ویژه خانم‌ها اداره‌اش کنند، نداریم اما در همه کلانتری‌ها، پلیس خانم و مأمور بدرقه خانم وجود دارد که کارها را انجام می‌دهد. همچنین برنامه‌ای برای راه‌اندازی کلانتری بانوان نداریم.
رئیس پلیس پیشگیری فاتب درباره پلیس اطفال نیز گفت: اجرای طرح پلیس اطفال با جدیت در داخل کلانتری‌ها دنبال می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 232657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟