موادمخدر منشا همه ناهنجاری های اجتماعی است

به گزارش رکنا، سردار احمد علی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در جلسه جمع بندی نتایج نهایی نظارت تخصصی از شهرستان های  ممسنی و رستم، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان در سال جاری چهار نفر از بهترین نیروهای خود را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم اسلام کرده است، خاطر نشان کرد: مواد مخدر فتنه و تاکتیک استکبار جهانی است و آنها با رواج این پدیده شوم در جامعه قصد دارند جوانان این مرز و بوم را به سمت ناهنجاری های اجتماعی سوق دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اولویت های مهم ناجا در سال جاری، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر از اولویت های مهم و اصلی ناجا به شمار می رود و نیروی انتظامی استان نیز در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی حضور مؤثر پلیس در همه صحنه های انتظامی را ضروری دانست و تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مناسب باید با مجرمان برخورد کرده و زمینه امنیت و آرامش مردم را فراهم کرد.

گودرزی استفاده از ظرفیت های موجود در راستای تحقق بخشیدن به امنیت را مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: همواره اعتماد مردم به پلیس بزرگترین سرمایه برای پلیس محسوب می شود و ما باید از این ظرفیت بهره ببریم.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود مردم شهرستان ممسنی و رستم را مردمانی ولایتمدار و انقلابی دانست و افزود: مردم این دو شهرستان همواره و در طول تاریخ در مقابل توطئه های دشمنان محکم ایستاده و در تحقق بخشیدن به امنیت با پلیس همکاری لازم را داشته اند.

رئیس پلیس فارس ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده و کارکنان انتظامی و همچنین مردم این دو شهرستان، گفت: خوشبختانه وضعیت امنیتی در شهرستان های ممسنی و رستم مطلوب است.

در پایان این جلسه نتایج نظارت تخصصی رده های انتظامی توسط سرهنگ صادقی رئیس بازرسی استان قرائت و پیرامون معایب و محاسن هر قسمت بحث و تبادل نظر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 231541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟