فیلم / امیدواریم با تشکیل گروه حقیقت یاب فاجعه منا واکاوی شود / سردار اشتری در اولین یادواره ۱۲۰۰ شهید یگانهای ویژه ناجا اعلام کرد + عکس
حجم ویدیو: 21.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01
سردار حسین اشتری در اولین یادواره ۱۲۰۰ شهید یگانهای ویژه ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا گفت: امروز با گرامیداشت شهدای سال ۶۶ حجاج هم مصادف شده است و این حوادث نشان دهنده بی کفایتی حکام سعودی است این روزها همه ما به یاد آن شهدا هستیم. وی با اشاره

سردار حسین اشتری در اولین یادواره ۱۲۰۰ شهید یگانهای ویژه ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا گفت: امروز با گرامیداشت شهدای سال ۶۶ حجاج هم مصادف شده است و این حوادث نشان دهنده بی کفایتی حکام سعودی است این روزها همه ما به یاد آن شهدا هستیم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری حکام ال سعود را شجره خبیثه ملعونه نامید و گفت: در حادثه -منا">حادثه منا اگر هم عمدی در کار نبوده حکام ال سعود می توانستند با مدیریت و درایت و امداد رسانی از بروز چنین فاجعه ای جلوگیری کنند اگر حتی یک بطری آب مامور سعودی به حجاج می رسید زنده می ماندند ولی هیچ کمکی نکردند.
اشتری گفت: امیدوارم با همدلی امت اسلام گروه حقیقت یابی که مقام معظم رهبری خواستار تشکیل آن هستند حقیقت ماجرای منا را واکاوی و روشن سازی کنند و حقیقت را بیان کنند.
فرمانده نیروی انتظامی با تشکر از برگزار کنندگان یادواره شهدای یگان ویژه گفت: بیش از ۱۲۰۰ نفر از کمیته های اولیه در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسیده اند و بعد از پایان جنگ یگان های ویژه را شکل دادند.
تجمع اصلی بعد از دفاع مقدس در یگان ویژه بود
اشتری گفت: در عرصه ای مختلف هر جا یگان ویژه را فرستادیم مقتدرانه و در کنار مردم کار را انجام داد و پیروز میدان بود و در یکی دو سال گذشته در ایام اربعین سیدالشهدا حضور چشمگیری در سه مرز شلمچه و مهران و چزابه داشتند به طوری که هم در امنیت نقش داشتند و هم در تسهیل تردد زائران و این موفقیت نشان دهنده روحیه جهادی و شهادت طلبی یگان ویژه است.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در کنار فرماندهان یگان ویژه که یادگاران ۸ سال دفاع مقدس هستند جوانان ما پرورش یافته اند و نیروهایی در صحنه شده اند.
اشتری گفت: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری باعث پیشرفت است زیرا متخصین ما در وزارت دفاع و ارتش و سپاه با روحیه جهادی کار انجام داده اند.
اشتری گفت: امروز ما وظیفه داریم یاد کسانی که ایام دفاع مقدس را درک کرده اند را گرامی بداریم و خانواده شهدا و جانبازان در این عرصه پیشتاز هستند، باید روحیه جهادی و ایثارگری را در کشورمان حفظ کنیم. امروز اولویت ما در عرصه این مبارزه رویایی با تهدیدات نرم است تا دشمن شبیخون فرهنگی اش نقش برابر شود.
سردار اشتری به گرامیداشت ایثارگری های شهرای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: هدف این همه اهدای خون، داشتن کشوری امن و اطاعت از مقام معظم رهبری است.
زنده نگه داشتن یاد شهدا فقط تکریم خانواده شهدا نیست نتیجه اش ارتقای فضای دینی در کشور و ارتقای فضای ناب محمدی در کشور است.
در ادامه این مراسم از دستاوردها و کتاب های منتشر شده در یگان ویژه رونمایی شد. همچنین از خانواده برخی از شهدای ناجا و یگان ویژه تجلیل شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 224072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟