در تامین امنیت المپیک ریو پلیس ایران حضور داشت/ 70 درصد جرایم اینترنتی کشف می شود فیلم
حجم ویدیو: 38.24M | مدت زمان ویدیو: 00:03:11

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در دیدار سفرا و کارداران مقیم کشور اظهار داشت: ایران اگرچه از ابتدای انقلاب با مشکلاتی روبرو بوده است اما در حوزه امنیت همیشه خوب بوده و امنیت کشور برقرار بوده است.

وی با اشاره به اینکه ایران در مرزهای خود با چالش گروه های تروریستی و مواد مخدر روبرو است، افزود: دشمنان و گروه های تروریستی هیچگاه جرات تعدی به مرزهای ما را ندارند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی ایران سالانه 500 تن مواد مخدر را در داخل کشور کشف می کند که بیشتر آنها در مرزها کشف می شود. در همین حال امسال تنها در 6 ماه موفق به کشف 322 تن مواد مخدر شدیم.

وی از تعامل با پلیس های سایر کشورها خبر داد و افزود: اخیرا در راستای تعاملات بین المللی برای تامین امنیت بازی های المپیک ریو، نیرو به برزیل اعزام کرده و در تامین امنیت این مسابقات شرکت داشتیم.

اشتری با اشاره به وضعیت جرایم در ایران تصریح کرد: جرایم جنایی شامل قتل، آدم ربایی،گروگان گیری و سرقت-مسلحانه"سرقت مسلحانه در ایران 4 درصد امسال کاهش یافته است. البته در حوزه سرقت نیز 4 درصد کاهش داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع جرایم سایبری اشاره کرد و افزود: در حوزه جرایم سایبری پلیس فتا اقدام به برخورد با تخلفات و جرایم می کند. امسال 70 درصد جرایم اینترنتی ایران کشف شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

حکم اعدام قاتل تبر بدست شیراز و همدستانش صادر شد+فیلم و عکس

پس از 5 سال آشنایی وقتی یک شب باپسر جوان خوابیدم فهمیدم او زن دارد

وقتی باردار بودم شوهرم را هنگام خوابیدن با خواهرم دیدم

صبحانه عجیب و چندش آور این مرد دنیا را شوکه کرد+تصاویر (14+)

مادر 16 ساله نوزادش را از پنجره بیرون انداخت +عکس

تصادف شاخ‌به‌شاخ هواپیما با عقاب +عکس

مهناز و گلزار در یک عکس یهویی! + عکس

مهراوه شریفی نیا پس از 6 ماه با انتشار این عکس به اینستاگرام بازگشتخوشگذرانی بازیگر زن معروف ایرانی در آمستردام هلند! + عکس

ارتباط عاشقانه خواننده و بازیگر زن با پسر فوتبالیست معروف! +عکس

 

کدخبر: 226237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟