به گزارش رکنا، مرد جوانی که پس از تشکیل پرونده در کلانتری به دادگاه مراجعه کرده بود به قاضی گفت: آشنایی ما در شبکه اجتماعی بود، در اولین قرار فهمیدم که خیلی چیزها را به من دروغ گفته است مثل سن و تحصلاتش.

وی ادامه داد: در سه ماه آشنایی ما فهمیدم که مطلقه است او از نظر احساسی خیلی خوب بود و من در حالی که خانواده ام با ازدواج با او مخالف بودند او را به عقد دائمی خود در آوردم و آن وقت بود که خانواده ام مرا طرد کردند.

آقا قاضی! توبه گرگ مرگ است. در همان دوران عقد متوجه شدم با پسری در همسایگی مان ارتباط دارد. می خواستم طلاقش بدهم. به دست و پایم افتاده بود و گریه می کرد. او را بخشیدم و از زادگاهم برای زندگی راهی تهران شدیم.

این جوان ادامه داد: ناهید معتاد اینترنتی است و با عضو شدن در گروه های خاص رفت و آمدهای مشکوکی پیدا کرده بود. یک روز از کارم زدم و او را تعقیبش کردم او با چند دختر و پسر به باغ ویلایی در اطراف شهر رفتند و وقتی بازگشت کاملا مشخص بود که مست است.

با پدر و مادرم تماس گرفتم. می گفتند مرا عاق کرده اند و از ریخت و قیافه ام بیزار هستند.
آن روز، وقتی ناهید به خانه برگشت بوی سیگار هم می داد، از او پاسخ خواستم که در باغ چه می کرد؟ خیلی بد با من حرف زد فحش های رکیک می داد و تمام کارهایی نامشروعی که کرده بود را به زبان آورد. آقا قاضی! دیگر تحمل نداشتم همسرم به من که پدر و مادرم را به خاطر او کنار گذاشته بودم به من خیانت کرده بود و خیلی راحت برایم تعریف می کرد. دیگر نفهمیدم چه کار کردم. داخل اتاق رفتم و خودم را دار زدم و ...

این مرد در حالی که اشک می ریخت به قاضی دادگاه خانواده ونک تهران گفت: برادرم که تهران بود مرا از مرگ نجات داد و حالا آمده ام تا با توجه به شرایط به وجود آمده دادخواست طلاق دهم.
قاضی دادگاه برای زن این مرد احضاریه ای ارسال کرد تا در وقت معین به دادخواست مرد جوان رسیدگی کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل دختر عموی 14 ساله با شلیک 80 گلوله + عکس

قتل اسرارآمیز دختر و پسر عاشق داخل یک خودرو در پارکینگ / در مسجد سلیمان رخ داد + جزئیات

گفتگو با خفاش شب تهران! / 3 زن در چنگال این مرد گرفتار شدند+فیلم و عکس

رسیدگی فوق العاده به پرونده قاتل شیطان صفت ندا دختر مشهدی + عکس

دختر 7 ساله کوچکترین فاتح کلیمانجارو+ عکس

عاطفه سیاه بخت ترین عروس تهران / حتی نمی دانم قبر بچه هایم کجاست؟!+ عکس

تعقیب و گریز پلیسی در تهران + فیلم

حکم جالب قاضی بوشهری برای دزدان مرجان

جوان شیطان صفت دختر 16 ساله یک کارخانه دار اصفهانی را فریب داد

عملیات عنکبوتی جاسوسان بهائی روی سرکودکان ایرانی

ربودن یک دختر از هنگام جشن عروسی از یک تالار در تهران

پرده برداری از شرط عجیب پدر اهورا برای رضایت دادن به قاتل! + عکس

فوری / قتل عام فجیع 4 زن و بچه در مبارکه اصفهان / سرها از بدن جدا شده بود!

کدخبر: 87982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟