سرباز خائن می خواهد زن شود! +عکس

طبق اظهارات سخنگوی ارتش امریکا، چلسی منینگ سرباز امریکایی که در سال ۲۰۱۰ به اتهام در اختیار قرار دادن اطلاعات طبقه بندی شده به سایت ویکی‌لیکس در ماه می سال ۲۰۱۰ و هنگام خدمت ارتش در عراق بازداشت شد و سپس به کویت و از آنجا به خاک امریکا منتقل شد و به 35 سال زندان محکوم شده بود، اقدام به خودکشی کرده است. وی در حال سپری کردن دوره محکومیت خود در زندان کانزاس است.

سرهنگ دنیس لیند، قاضی دادگاه نظامی در فورت مید مریلند، چلسی منینگ را ضمن اخراج از ارتش به ۳۵ سال زندان محکوم کرده بود. این سرباز امریکایی که پیشتر اعلام کرده بود که می‌خواهد تغییر جنسیت دهد و از این پس به عنوان یک زن زندگی کند.

او در بیانیه‌ای خطاب به تلویزیون امریکایی ان‌بی‌سی، نوشته است: "من چلسی منینگ هستم؛ یک زن." او به‌ناگهان اعلام کرد که قصد دارد هورمون درمانی را آغاز کند. به گفته دیوید کومبز وکیل این سرباز، اگر مقامات به منینگ خدمات هورمون‌درمانی ندهند، این سرباز قصد دارد از طریق قانون اقدام کند. به گزارش رسانه ها، منینگ اوایل صبح روز سه شنبه به بیمارستان انتقال داده شد و گفته شده که این جوان 28 ساله سعی کرده بود خودش را بکشد. منینگ در ماه آگوست 2013 به 35 سال زندان با امکان آزادی مشروط در سال هشتم محکوم شده بود.

کدخبر: 87930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟