5 ساعت شکنجه دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دخترک نیمه شب مُرد!+عکس

به گزارش رکنا، قاتل دختر 15 ساله ای با نام ""Kayleigh Haywood به حداقل 35 سال زندان محکوم شد. قربانی که توسط همسایه قاتل به نام "لوقا هارلو" در فیس بوک اغفال شده بود به خانه لوقا رفت. هارلو دختر نوجوان را با چرب زبانی فریب داده بود که بدون اطلاع پدر ومادرش به قربانگاه اش برود. قربانی در این خانه مخوف نخست از سوی هارلو قبل از دعوت همسایه خود، استفان بیدمن به خانه اش مورد تجاوز قرار گرفت. سپس استفان بیدمن وی را مورد تجاوز قرار داد و وی را به قتل رساند.

به گزارش رکنا، قاضی دادگاه در جلسه محاکمه متهمان رسانه های اجتماعی را تراژدی خطرناکی برای نوجوانان و جوانان دانست و گفت این تکنولوژی جدید پدر و مادرهای نگران را در غم و اندوه و دنیایی از سرگردانی و بی خبری فرو برده و بدترین کابوس پدر و مادرها شده است. اعضای خانواده قربانی با چشمانی اشک بار به بیانات قاضی دادگاه گوش می دادند. لوقا هارلو روز جمعه به اتهام فریب و تجاوز این دختر نوجوان به 12 سال زندان محکوم شد.

دو متهم قربانی را بیش از 5 ساعت به اسارت گرفته بودند. قاضی گفت هرگز مشخص نخواهد شد دقیقا در آن آپارتمان چه اتفاقی افتاده، اما ساعات اولیه روز 15 نوامبر سال گذشته قربانی نیمه برهنه قصد فرار از این خانه را داشته که توسط بیدمن متوقف می شود. همچنین وی افزود: روز جمعه پلیس تصاویر کودک آزاری و پورنوگرافی بیشماری روی کامپیوتر بیدمن کشف کرده است. وی قبل از مرگ بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بوده چراکه آسیب های وارده به چهره اش مانع از شناسایی شده بود و از طریق دندان های وی تشخیص هویت صورت گرفت. بیدمن 29 ساله و هارلو 28 ساله هنگام قرائت حکم شان هیچعکس العمل خاصی از خود نشان ندادند. خانواده قربانی در مصاحبه مطبوعاتی به نوجوانان نسبت به خطرات ناشی از رسانه های اجتماعی هشدار دادند.

جسد این دختر سه روز پس از مرگ اش بعد از جستجوهای گسترده افسران پلیس در سراسر منطقه در پارک جنگلی زیر بوته ها پیدا شد. با توجه به چنین حوادث ی باید گفت افراد جوان در معرض تهدید واقعی در رسانه های اجتماعی قرار دارند و این امر حیاتی برای جوامع محسوب می شود که برای حفظ ایمنی کودکان و نوجوانان تدبیر کنند. طبق گزارش ها بیش از 3 هزار جنایات جنسی علیه کودکان از طریق اینترنت در سال گذشته در امریکا انجام شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رفتار عجیب دو مجری مرد با خانم بازیگر در تلویزیون تهران + فیلم

دانشجوی مغرور با یک نگاه و یک پک ساده اسیر کیانا شد

قاتل در ملایر گردن مردی را در خیابان سلاخی کرد

فیلم آتش زدن وحشیانه یک بیمار روی تخت بیمارستان + تصاویر

مرد مُرده با پای خودش به بیمارستان رفت + فیلم 16+

تیر اندازی مرگبار روبروی بیمارستان در عمرانیه! / زن چادری و شوهرش کشته شدند + فیلم

خائن بودن دیوید بکام به زنش شب قبل از عروسی سلطنتی / دختر غریبه کیست؟ + عکس

این جوان ایرانی دزد بین المللی است! / او را می شناسید؟ + عکس بدون پوشش

این 2 جوان را می شناسید؟ / آنها با چاقو تهرانی ها را تسلیم خود می کردند! + عکس

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

خانم بازیگر وقتی در هتل به هوش آمد خود و کارگردان سرشناس را در وضعیت بدی دید + عکس

وقتی فهمیدم زنم در خانه مادرش با حمید بود از خود بی خود شدم! / این مرد در کرج محاکمه شد +عکس

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

کدخبر: 87518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟