ناگفته های مرد روحانی از حمله خونین پسران 16 ساله در پارک / در تهرانپارس رخ داد + عکس

به گزارش رکنا، حجت‌السلام مهدی فخارپوردر گفتگو با خبرنگار رکنا در تشریح جزییات روزحادثه گفت: شامگاه 22 تیرماه برای ورزش  به بوستان  پلیس در محدوده تهرانپارس رفته بودم ، که ناگهان متوجه شدم چند نوجوان درحالیکه شیشه شکسته و قمه در دست داشتند نوجوان 15یا 16ساله را به شدت کتک نی زنند من به محض اینکه این صحنه دلخراش را دیدم خونم به جوش آمد و بعنوان یک انسان برای نجات جان نوجوان بین آنها قرار گرفتم تا آن نوجوان را از دست پسران شرور نجات دهم اما آنها به هیچ عنوان قصد پایان درگیری را نداشتند.

به نظر می رسید م شروبات الکی استفاده کرده بودند و شرایط عادی نداشتند در همین لحظه بود که آنها با قمه ضربه به سر و چشم من وارد کردند. در این ماجرا از ناحیه چشم دچار پارگی شبکه چشم شدم همچنین از ناحیه سر، دست و پا آسیب دیدم.

ضرب و شتم

ضرب و شتم

روحانی: هر کسی جای من  بود قطعا برای نجات جان یک انسان وارد درگیری میشد

این روحانی با اظهار اینکه هرکی جای من بود قطعا برای نجات جان یک انسان وارد درگیری میشد تا درگیری خاتمه پیدا کند گفت: امر به معروف ونی از منکر یکی از لازمه های زندگی اجتماعی ما مسلمانان است ,نمیتوان به ماجراهایی که پیرامون ما رخ میدهد بی تفاوت بود در دنیا وقتی حیوانی مورد آزار و شکنجه قرار میگیرد همه  نسبت به آن واکنش نشان میدهند پس چطور میتوان صحنه آزار پسر نوجوان را ببینیم و هیج واکنشی نشان ندهیم. چرا اراذل و افراد شرور جرات پیدا کنند که در ملاعام در صدد این کارهای شرور باشند اگر بدانند مردم اجازه نخواهند داد به طور قطع هیچ وقت دست به این کارها نمی زنند. من  آن شب نه بعنوان یک روحانی بلکه بعنوان یک انسان برای رهایی یک انسان قدم برداشتم اگر چه در حال حاضر به خاطر آسیب های که آن شب بر من وارد شد از ناحیه چشم به شدت آسیب دیدم .

این گزارش حاکی است,در حال حاضر همه متهمان متواری این ماجرا بازداشت شدند و به زودی محاکمه خواهند شد.

ضرب و شتم

کدخبر: 814791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟