سیاه ترین رفتار 3 زن در مساجد تهران !

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 زن جیب بر که در مساجد از خانم ها سرقت می کردند خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد قاسم طرهانی" اظهار داشت: در پی افزایش سرقت اشیاء قیمتی و اموال شهروندان در مساجد محله کهریزک تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 171 مصطفی خمینی بر عهده گرفتندو تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات متهمان که 3 زن بودند را شناسایی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد 3 زن با حضور در مساجد و ایجاد درگیری های سوری با یکدیگر، از جیب بانوان اموال با ارزش سرقت کرده و متواری می شوند.

دستگیری متهم در مسجد و انتقال به کلانتری

این مقام انتظامی با شناسایی محل هایی که متهمان تردد می کردند، گفت:  ماموران کلانتری کهریزک در اقدامی پیش بینی شده متهمان را در یکی از مساجد محله کهریزک حین اجرای سناریو خود با همان روش  دستگیر  و به کلانتری انتقال دادند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان 23 الی 42 ساله که خود را اتباع کشورهای همسایه  معرفی کردند در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت و جیب بری از خانم ها در مساجد اعتراف  و تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند .

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: این 3 زن جیب بر پس از تکمیل  تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 812930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟