بازداشت سارقان 46 میلیاردی کرج / از یک شرکت صنعتی دزدی کرده بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات صنعتی گران قیمت یک شرکت در شهرک صنعتی اشتهارد، شناسایی سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همان تحقیقات اولیه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاعاتی رد پای یکی از سارقان سابقه دار شهرستان کرج را در این سرقت مشاهده و با شناسایی مخفیگاه او در منطقه ماهدشت کرج، در یک اقدام غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهم پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار مأموران، به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت قطعات صنعتی این شرکت و دپو آن در یک محل مشخص با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم، اضافه کرد: ارزش اموالی که توسط متهمان به سرقت رفته بود، بیش از ۴۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ "گودرزی" در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با دستور مقام قضائی اموال سرقتی شناسایی و عیناً تحویل صاحبش شد.

کدخبر: 812697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟