قاتل کارگر بتن سازی اعدام نشد / با دستانش گلوی پسر جوان را فشار داده بود + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 8سال پیش بدنبال درگیری بین دو کارگر  یک کارگاه بتون سازی و مصالح ساختمانی در کرج  شروع شد.با مرگ کارگر نوجوان بود که بازپرس ویژه پرونده های جنایی در دادسرا در محل حضور یافت و بدنبال گزارش تیم پزشکی درباره مرگ کارگر جوان دستور  داد تا جسد را برای گزارش دقیق معاینه به پزشکی قانونی منتقل کنند.

قتل کارگر بتون سازی به دست همکارش

در این درگیری بهروز 21ساله همکارش را که قبلا باهم اختلاف شخصی داشتند با دستانش خفه کرد و از محل گریخت.

طولی نکشید که کارآگاهان جنایی استان البرز عامل قتل را شناسایی ودستگیر کرد .

بهروز درهمان بازجویی های مقدماتی لب به اعتراف گشود وپرده از راز جنایتش برداشت.

کارگر جوان در بازجویی ها مدعی شد من و محمد از چند روز قبل به دلیل برخی مسائل شخصی و مالی باهم اختلاف پیدا کرده بودیم روز حادثه در حالیکه هر دو در کارگاه در حال کار بودیم بناگهان پس از یک مشاجره چند دقیقه ای باهم درگیر شدیم من دستانم را بر گلویش گرفتم چون به شدت عصبی شده بودم او را با دستانم خفه کردم و از محل گریختم.

دستگیری قاتل  کارگاه مصالح ساختمانی توسط پلیس

بعد از چند روز پلیس البرز مرا دستگیر کرد.بدنبال اعتراف های این کارگر جوان بود که وی در دادگاه کیفری یک استان البرز پای میز محاکمه نشست باتوجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

حکم این متهم از سوی قضات دیوانعالی مهم تایید خورد و بدین ترتیب متهم در یکم قدمی اجرای حکم قصاص قرار گرفت.

بهروز که حالا 29ساله شده است چند ماه پیش باتوجه به پیگیری اولیای دم پای چوبه دار ایستاد اما سرنوشت این متهم طور دیگری رغم خورد متهم باتوجه به تلاش مددکاران شورای صلح بخشش از قصاص گریخت درواقع مددکار این پرونده تلاش کرد با گرفتن مهلت چند ماهه مبلغ درخواستی اولیای دم را بپردازند تا او دیگر قصاص نشود.

با گذشت چند ماه از این وعده صبح دیر وز مبلغ درخواستی اولیای دم با توجه به اینکه پدر مقتول فوت شده بود وتنها مادر فرزندانش اولیای دم پرونده بودند متهم را به شرط پرداخت دیه بخشیدند.

بدین ترتیب متهم قرار است بار دیگر از نظر جنبه عمومی پای میز محاکمه قرارگیرد و باتوجه به اعمال ماده 612 قانون مجازات اسلامی مودت زمانی که در زندان بوده است به زودی از زندان آزاد خواهد شد.

کدخبر: 811041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟