راهزنان مسلح در اطراف تهران برای نیسان های آبی کمین می کردند + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 74.12M | مدت زمان ویدیو: 00:03:28

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رئیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از خودرو‌های عبوری جنوب تهران خبر داد و گفت: متهمان به 8 فقره سرقت محموله از نیسان های عبوری اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های مسلحانه از رانندگان خودرو‌های عبوری در جنوب تهران  رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، 6 مرد جوان با جعل عنوان مامور پلیس در جاده‌های "کهریزک"، "حسن آباد" و "نورآباد" با توقیف و  بستن دستان رانندگان خودروهای عبوری آنها را مورد  ضرب و جرح قرار داده و در ادامه با تهدید سلاح کلت کمری که در دست داشتن بار خودرو‌ها از قبیل پارچه، روغن صنعتی، مس، آلومینیوم و مواد غذایی را سرقت  کرده اند.با رصد‌های اطلاعاتی گسترده کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از اعضای این باند خشن شدند و درگام بعدی کارآگاهان دریافتند، متهمان با همین شگرد دست به سرقت‌های مسلحانه دیگری در جاده‌های جنوبی تهران زدند و همگی آنها در یک خانه مجردی در جنوب تهران ساکن هستند.

این مقام  انتظامی تصریح کرد:   با کسب مجوز‌های لازم قضائی هر 6 سارق  در یک عملیات پیچیده در مخفیگاهشان  دستگیر و از این مکان یک کلت کمری و تعدادی فشنگ کشف شد.

وی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به 8 فقره سرقت مسلحانه از نیسان‌های عبوری در جنوب تهران اعتراف کردند.

گفتگو با سارق محموله های نیسان های باری

متهم این پرونده که به دلیل حبس غیرقانونی رانندگان در پرونده خود اتهام آدم ربایی را هم یدک می کشد، در گفتگو با رکنا گفت:«بعد از ربودن محموله باری مستقیم سراغ مال خر می رفتم و در حاشیه جاده بعد از اینکه بار را خالی می کردیم، راننده و خودرو را رها می کردیم.یکی از دوستان از سلاح گرم استفاده می کرد.این سرقت ها را برای تامین هزینه زندگی و پول پیش خانه انجام می داد.فرزندم ماه آینده به دنیا می آید.»

 

کدخبر: 810697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟