شناسایی و دستگیری عامل فحاشی در شبکه اجتماعی هرمزگان

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در این باره، گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی از دادسرا مبنی بر ارسال مطالب توهین آمیز و تهدید بر علیه شاکی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ احسان بهمنی افزود: با توجه به مستندات ارائه شده توسط شاکی و ادله جمع آوری شده مشخص شد متهم باتوجه به اختلافات مالی قبلی از پرداخت بدهی خود امتناع کرده است.

این مسئول انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی مستندات جمع‌آوری شده، متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر که در بازجویی های فنی متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات مالی عنوان کرد.

وی به عموم شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین و اهانت افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب و ضروری است.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند.

کدخبر: 810062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟