دستگیری 383 مجرم در 2 روز

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از اجرای طرح امینت محله محور در مناطق مختلف شهر مشهد و دستگیری صدها مجرم خبر داد.

سردار ابراهیم قربان زاده در توضیح جزئیات این خبر گفت: عوامل انتظامی مشهد در راستای تأمین امنیت اجتماعی و روانی شهروندان، طرحی 48 ساعته را با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز سطح شهر اجرا کردند. در این عملیات ضربتی که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد 383 متهم به سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی استان خراسان رضوی با دستگیری صدها متهم در این عملیات دو روزه 834 فقره انواع سرقت شامل سرقت از خانه های مسکونی، باغ ویلا، خودرو، لوازم و قطعات خودرو، زورگیری، کیف قاپی و کش روزنی کشف شد.

انتقال سارقان مشهدی به کمپ های ترک اعتیاد

سردار قربان زاده افزود: در راستای اجرای این طرح ضربتی مأموران پلیس علاوه بر دستگیری سارقان، 18 خرده فروش موادمخدر را نیز دستگیر و 144 معتاد متجاهر را جمع آوری کردند و پس از تشکیل پرونده به کمپ های ترک اعتیاد انتقال دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ادامه داد: در بخش دیگری از این عملیات ضربتی 48 دستگاه خودرو به همراه 11 دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و ضبط شد. همچنین میزان 2 کیلوو 160گرم انواع موادمخدر از مخفیگاه های خرده فروشان افیونی به دام افتاد و کشف شد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و تحقیقات از این افراد برای کشف دیگر جرم های احتمالی ادامه دارد.

سردار قربان زاده بیان کرد: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است و پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند. همچنین لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت، موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند

کدخبر: 809485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟