شناور حامل قاچاق در بندر گناوه توقیف شد/کشف ۵ میلیارد ریال کالا قاچاق

به گزارش رکنا، سرهنگ یدالله شرفی با اشاره به رصد شبانه‌روزی شناورها در مرز دریایی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای مرزبانی با تمام امکانات ناوگان شناوری، زمینی و تجهیزات مقابله‌ای با قاچاقچیان برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخورد با تخلفات اقتصادی را یکی از اولویت‌های مهم مرزبانی دانست و بیان کرد: اکنون مرز دریایی خلیج‌ فارس و سواحل استان بوشهر از امنیت پایدار برخوردار است که در این راستا مشارکت ساحل‌نشینان قابل ستایش است.

شناسایی محموله قاچاق در بندر گناوه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی محموله کالا قاچاق در بندر گناوه خبر داد و افزود: مأموران پایگاه دریابانی گناوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناورها مبنی بر ورود کالای قاچاق و ممنوعه یک شناور در حوضچه مرکزی گناوه حامل کالای قاچاق شناسایی شد.

شرفی از توقیف این شناور خبر داد و خاطرنشان کرد: از شناور حامل کالا قاچاق انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه، پوشاک، لوازم یدکی خودرو و ظروف آشپزخانه کشف شد.

وی ارزش کالاهای قاچاق را افزون بر 5 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در این راستا 5 نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضایی شد.

کدخبر: 808030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟