آدم ربایی مسلحانه در شیراز / صاحب صرافی با 6 هزار دلار ربوده شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار "رهام بخش حبیبی" اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی و سرقت مسلحانه در یکی از خیابان های شهر شیراز ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی با بررسی اظهارت شاکی و بررسی صحنه وقوع جرم متوجه شدند صاحب یک مغازه صرافی در حالی که با راننده اش در حال حرکت در یکی از خیابان های سطح شهر شیراز بوده اند، توسط 3 سرنشین یک خودرو سمند و با تهدید یک قبضه سلاح کلت کمری مورد ضرب و شتم و ربایش قرار گرفته اند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بررسی های انجام گرفته مشخص شد مبلغ 6 هزار دلار که همراه فرد شاکی بوده است نیز توسط سارقان به سرقت رفته و آدم ربایان با تهدید وی را مجبور کرده اند که طی تماس تلفنی، دوستش تعداد ۱۰۰ سکه طلا را جهت آزادی وی به محل اعلامی بیاورد که آدم ربایان پس از تحویل سکه ها، فرد شاکی و دوستش را رها و با خودرو وی از محل متواری شده اند.

دستگیری متهمان در یک اقدام ضربتی

سردار حبیبی تصریح کرد: با انجام اقدامات شبانه روزی و کارهای اطلاعاتی گسترده، کارآگاهان پلیس آگاهی کمتر از 72 ساعت، 3 متهم این پرونده را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های صورت گرفته به کشیدن نقشه آدم ربایی و سرقت مسلحانه اعتراف و انگیزه خود از انجام این کار را باج خواهی و به دست آوردن پول عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: تعدادی اموال مسروقه از متهمان کشف و آنان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

سردار حبیبی امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را مختل سازند، با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کدخبر: 807827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟