جزییات انهدام باند بین المللی قاچاق مسلحانه مواد مخدر در کرمان

به گزارش رکنا، سردارعبدالرضا ناظری ظهر امروز چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح این عملیات اظهار کرد: در ادامه برخوردهای نیروی انتظامی علیه گروه های قاچاق مواد مخدر ، مطلع شدیم گروهی قصد انتقال مواد را به صورت مسلحانه از استان های شرقی و به مرکز کشور داشتند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و رشادت همکاران ما، ساعت یک بامداد شب گذشته در درگیری این اشرار با پلیس، شش نفر از اعضای اصلی باند قاچاق مواد مخدر به هلاکت رسیده و مقداری سلاح و مهمات جنگی، سه دستگاه خودرو و قریب به ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

ناظری تصریح کرد: تعدی به ماموران نیروی انتظامی، حمل مسلحانه مواد مخدر به عنوان باند سازمان یافته در جنوبشر ق کشور، قتل و ... از سوابق مجرمانه اعضای این باند است.

برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شناسایی و دستگیری ادامه این باند در برخی استان ها در دستور کار ما قرار دارد و با باقی مانده باند در استان های همجوار برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه وفور سلاح در دست افراد، مشکلاتی ایجاد کرده است، افزود: با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطعانه خواهیم داشت.

ناظری در ادامه با اشاره به شهادت سرتیپ علی برزگر در این عملیات گفت: شهید برزگر از نیروهای شجاع ما بود که در عملیات های مختلف نقش محوری داشت. بسیار موفق عمل می کرد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

وی اظهار کرد: مراسم تشییع شهید برزگر فردا پنجم مردادماه ساعت هشت صبح از محل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار خواهد شد که از عموم مردم قدرشناس دعوت می کنیم در این مراسم حضور یابند.

کدخبر: 807791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟