سرقت 42 خودرو توسط سارق پراید سوار در شهرری

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل و قطعات خودرو در محدوده شهر " ری " مشخص شد  همگی این سرقت ها توسط یک نفر  با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید سفید انجام شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین مشخص شد متهم پس از شناسایی سوژه ی خود با استفاده از غفلت مالباختگان در یک زمان مناسب  در خودروها را باز  و محتویات داخل  خودرو ها را سرقت می کند.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری با بازبینی دوربین های مداربسته ، و پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی هویت اصلی سارق و مخفیگاه وی را  ، شناسایی کردند و پس از  هماهنگی های قضائی روز گذشته به مخفیگاه وی اعزام شدند.

دستگیری متهم  در یک عملیات منسجم و ضربتی

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: باتلاش همکارانم متهم در یک عملیات منسجم  و ضربتی  دستگیر و در بازدید از این مکان 20 حلقه رینگ و لاستیک ، 2 باند، 4 عدد ساب باکس ، لوازم تزئینی و برقی ، تعدادی قطعات بدنه خودرو کشف و این اموال  به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: متهم در پی جوئی های انتظامی  به 42 فقره سرقت اعتراف و تاکنون 22 مالباخته شناسایی و اموالشان را شناسایی کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات ماموران اظهار کرد اموال به سرقت رفته را به مالخر معین می فروخته است اضافه کرد: پس از هماهنگی های قضائی  و شناسایی مخفیگاه مالخر اموال مسروقه وی نیز در عملیات دیگری در مخفیگاهش دستگیر شد.

جلیلیان در پایان گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر 2 متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کدخبر: 805640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟