بازداشت سارقان مسلح موتورسیکلت ها در ساری / آنها تبر هم داشتند

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قیصری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از شهروندان در شهرستان ساری، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارقان که بوسیله خودرو پژو 405 و پراید اقدام به سرقت مسلحانه از شهروندان در شهرستان مرکز استان می کردند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی اطلاعاتی محل اختفاء و پناهگاه مجرمان را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در ساعت اولیه بامداد روز گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی استان در قالب سه تیم عملیاتی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه، موفق به دستگیری دو سارق مسلح در یکی از شهرستان های استان همجوار شدند.

کشف اموال  مسروقه متعلق به مالباختگان

سرهنگ قیصری از کشف 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه متعلق به مالباختگان ، بهمراه آلات و ادوات جرم سارقان شامل بر "افشانه فلفلی، سلاح شکاری، تبر و قمه" خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد در اقدامات تخصصی اطلاعاتی اولیه با توجه به وجود ادله و شواهد موجود، به سرقت های مسلحانه خود در سطح استان اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان با هماهنگی قضائی تا انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفته اند، اظهار داشت: تحقیقات پلیس تا شناسایی و دستگیری سایر همدستان این سارقان مسلح همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به اینکه چنین اقدامات مجرمانه از سوی سارقان علاوه بر ایجاد خسارت به مردم باعث ایجاد رعب و وحشت در بین هموطنان می شود، ضمن توصیه به رعایت هشدارهای پلیسی اعلام داشت: شهروندان در ترددهای شبانه، هرگونه موارد مشکوک را از طریق110یا نزدیک ترین کلانتری به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 805326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟