کمین زورگیران پراید سوار برای مسافران در غرب تهران / خودروی پلیس را هدف گرفتند

به گزارش رکنا، با اعلام چند زورگیری از مسافران توسط راننده و سرنشین یک خودروی سواری پراید سفیدرنگ در غرب تهران ، ماموران کلانتری چیتگر دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

تحقیقات پلیسی نشان داد که متهمان با استفاده از یک خودروی سواری بدون پلاک اقدام به سرقت کرده‌اند. به همین منظور نیز گشت‌های انتظامی نامحسوس و محسوس در سطح حوزه استحفاظی کلانتری بیشتر شدند تا اینکه تیمی از ماموران یک خودروی پراید سفیدرنگ فاقد پلاک را در حالی که در محل خلوتی در حال تردد با چهار سرنشین بود مشاهده کردند. بنابراین مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

توقف خودروی متهمان و دستگیری آن ها

پس از طی مسافتی افراد داخل خودرو با یکدیگر درگیر شدند و دو نفری که در صندلی عقب خودرو نشسته بودند درخواست کمک کردند. بنابراین بلافاصله طرح مهار سارقان اجرا شده و خودروی متهمان در عملیاتی پلیسی متوقف و متهمان دستگیر شدند.

متهمان ۲۳ و ۲۵ ساله برای فرار از صحنه جرم سعی داشتند با تخریب خودروی پلیس از محل متواری شوند که ناکام ماندند. در نهایت نیز هر دو متهم سابقه‌دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در آنجا به جرم خود اعتراف کردند.

در حال حاضر 5 مالباخته ، متهمان را شناسایی کرده‌اند.‌ تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی متهمان از سوی پلیس در حال انجام است. دو متهم نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.

کدخبر: 805501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟