قتل هولناک پسر 6 ساله زیر شکنجه های پدر سنگدل / بازداشت پدر و نامادری در تهران

قتل کودک ، قتل کودک ، قتل کودک ، قتل کودک ، قتل کودک

به گزارش رکنا، یک ماه قبل پسربچه ای توسط پدر و نامادری اش به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و 3 هفته بعد فوت کرد. در حالی که معاینه اولی پزشکی حکایت از خونریزی داخل شکم داشته و همچنین آثار سوختگی روی دستش هم بود،موضوع به گزارش ماموران کلانتری رسید و تحقیقات در پرونده آغاز شد.

بلافاصله موضوع در دستور کار محمد وهابی بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران نیز قرار گرفت و پدر و نامادری به عنوان مظنونین پرونده بازداشت شدند.

بررسی ها نشان می داد پدر در ابتدا به پرستاران گفته بود که فرزندش قرص برنج خورده است اما پدر کودک در جریان تحقیقات این حرف را انکار کرد و تناقض گویی ها سبب شد که ظن ماموران به وی بیشتر شود.

در نهایت پدر این کودک به ضرب و جرح منجر به قتل اعتراف کرد اما مشخص شد که نامادری در این حادثه نقشی نداشته است.حتی مادر کودک اذعان داشت که رابطه فرزندش با نامادری خوب بوده و همیشه در خصوص موضوعات مربوط به کودک در واتساپ با هم در تماس بوده اند.

قتل کودک 6 ساله به دست پدر

در ابتدای تحقیقات نامادری گفته بود که همسرش گاهی پسربچه را تنبیه می کرد و در نهایت پدر کودک در اقرار به ضرب و جرح منجر به قتل گفت:«چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند اما باز هم او بی اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم.البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خرده و دسته آن به شکمش ضربه زده بود.آثار سوختگی هم به دلیل این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.»

پدر این کودک در حالی به اتهام قتل فرزندش بازداشت است که نامادری نیز در جریان تحقیقات اظهار داشت چند روز قبل از حادثه کودک خردسال با اسکوتر زمین خورده بود.

تحقیقات پلیسی نشان از آن دارد که پدرسنگدل در کرج سابقه آزار کودک خود داشته و بهزیستی نیز از این مرد شکایت کرده بود.

رسیدگی به پرونده در جریان تحقیقات ادامه دارد.

کدخبر: 804415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟