دستگیری 2 باند 7 نفره سارقان سابقه دار  شرق کرمان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی فهرج  بیان کرد: اعضای باند سرقت موتورسیکلت ، اماکن خصوصی و سیم‌های تلفن با کشف ۹ فقره سرقت درحالی دستگیر شدند که به دنبال افزایش سرقت در شهرستان، موضوع در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفت.

دستگیری 4 همدست سابقه دار سارق

سرهنگ رضا رفیع آبادی ادامه داد:  نیروهای  پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام رصدها و کارهای اطلاعاتی در اقدام اولیه موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم شدند که این سارق به جرم خود با مشارکت چند نفر دیگر اعتراف کرد. این مسئول انتظامی افزود: طی هماهنگی قضایی و در عملیاتی منسجم، چهار نفر دیگر از همدستان سارق که دارای سابقه نیز بودند، دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

 وی با اشاره به متلاشی شدن این باند سرقت اظهار کرد: با توجه به شروع فصل برداشت محصول کشاورزی خرما و به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های احتمالی، دستگیری و تحت نظر قرار دادن سایر سارقان سابقه دار در دستور کار پلیس قرار دارد. بنا بر این گزارش، فرمانده انتظامی ریگان هم از دستگیری سه سارق با کشف ۲۰ فقره سرقت لوازم منزل و اماکن دولتی در عملیات پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

شناسایی 3سارق سابقه دار

سرهنگ اسحاق دریجانی گفت:  به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان، ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی سه سارق سابقه دار مرتبط با این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را طی چند عملیات جداگانه هنگام تردد در سطح شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهمان در بازجویی‌های پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت لوازم منزل و اماکن دولتی شامل سیم برق، در و پنجره و آهن آلات ساختمانی، طلا به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال، کنتور آب، موتور و پمپ کولر، پمپ آب و سایر اقلام اعتراف کردند و در ادامه با حکم قضایی روانه زندان شدند.

توکلی

کدخبر: 804120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟