دستگیری قاتل جوان زابلی در کمتر از ۴۸ ساعت

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری روز پنجشنبه با تشریح این خبر اظهار داشت: در پانزدهم  تیرماه سال جاری، در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۵ ساله در یکی از مناطق شهرستان زابل ، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع آوری سرنخ های موجود پرداخته و با تلاش بی وقفه خود عامل این جنایت را که جوانی ۲۷ ساله و از دوستان مقتول بود شناسایی کرده و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات قبلی طی یک نزاع با شلیک سلاح کمری جوان مذکور را به قتل رسانده و از محل گریخته است.

دستگیری متهم در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع قتل

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری استفاده شده در این جنایت خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس استان در مقابله با هرگونه نا امنی از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و استفاده از سلاح گرم و هر گونه سلاح غیرمجاز آگاه سازند تا دیگر شاهد وقوع چنین جنایات تلخی در سطح جامعه نباشیم .

کدخبر: 801412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟