جزئیات دستگیری شرور موادفروش نظام آبادی !

به گزارش رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح جزییات این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از اراذل و اوباش مواد فروش در منطقه نظام آباد تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

آذین در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهم که از اراذل و اوباش سطح یک شرق تهران است، محل زندگی خود را تبدیل به محل تردد و تجمع اراذل و اوباش و معتادان کرده که این امر باعث سلب آسایش برای ساکنین و اخلال در نظم عمومی و نارضایتی برای همسایگان شده است.

وی در ادامه اعلام کرد:با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در منطقه نظام آباد شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت متهم

این مقام انتظامی افزود:با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی ،مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند و بلافاصله در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اینکه در جستجوی خانگی، 4کیلو انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ آذین  در پایان خاطرنشان کرد: به اراذل و اوباش مواد فروش اولتیماتوم می دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چرا که مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می سپارد.

کدخبر: 801358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟