بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای منطقه شوش و بازار صابونیان

به گزارش رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" با اعلام این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان به روش موبایل قاپی در میدان شوش و بازار صابونیان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری جوادیه بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهمان را شناسایی کردند افزود: روز گذشته ماموران در حال گشت زنی در میدان شوش راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت با پلاک مخدوش و صورت‌های پوشیده  که در حال پرسی زنی و زاغ زنی شهروندان  بودند، مشاهده که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موتورسیکلت را متوقف و قبل از هرگونه اقدامی متهمان را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

کشف 5 دستگاه تلفن همراه سرقتی در دستگیری 2 سارق

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان 5 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و به کلانتری دلالت داده شدند که متهمان ۲۵ و ۲۸ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در جنوب تهران و ۲۵ فقره سرقت مشابه دیگر معترف شدند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه تعدادی از مالباختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان کماکان ادامه دارد.

کدخبر: 800983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟