انهدام 40 باند سرقت در البرز / 103 سارق زمینگیر شدند

به گزارش رکنا، سردار "عباسعلی محمدیان" در این خصوص بیان داشت: در پاسخ به مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان امنیت مردم، پلیس آگاهی استان البرز در ۷۲ ساعت گذشته با همکاری کلانتری های تابعه طرح ضربتی مبارزه با سرقت را در سطح استان به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، 40 باند سرقت منهدم شد و در این راستا 103 سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین از دستگیری 12 مالخر اموال مسروقه در این طرح خبر داد و گفت: در این طرح کارآگاهان مقدار قابل توجهی از اموال مسروقه از جمله 14 خودرو، تعداد زیادی لوازم منزل، ابزار و یراق و آهن آلات را کشف کردند.

پلیس برای مبارزه با سرقت نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه های متولی و عموم مردم است

این مقام انتظامی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضائی با پلیس برای اجرای طرح های مبارزه با سرقت، اضافه کرد: کارشناسان ارزش اموالی که پلیس در این طرح کشف کرده را 195 میلیارد ریال برآورد می کنند.

وی همچنین از مردم خواست تا در مواجهه با افرادی که با لباس شخصی خود را مامور معرفی می کنند، درخواست کارت شناسایی معتبر و حکم ماموریت کنند.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به ادامه دار بودن طرح ها و برخورد توامان پلیس با سرقت، خاطر نشان کرد: پلیس برای مبارزه با سرقت نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه های متولی و عموم مردم است و تا زمانی که این همکاری ها با پلیس صورت نگیرد، زحمات پلیس نیز برای مردم ملموس نخواهد بود.

کدخبر: 800449 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟