دستگیری 121 مالخر و سارق در البرز

به گزارش رکنا، عباسعلی محمدیان افزود: همانگونه که پیش از این وعده داده بودیم اقدامات پلیس استان علیه مجرمان بی امان و تعطیل بردار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: به همین منظور طی ۷۲ ساعت گذشته مرحله دیگری از اقدامات پلیس علیه سارقان و مجرمان در البرز که منتج به دستگیری ۱۲۱ نفر سارق و مالخر در قالب ۳۹ باند شد.

محمدیان با بیان اینکه سرقت به عنف، خودرو، تهدید، سرقت های مسلحانه، منزل و قطعات خوردو از جمله اقدامات این افراد دستگیر شده است خاطر نشان کرد: پلیس پیش از دستگیری ابتدا محل های اختفا این افراد را شناسایی و طی ۷۲ ساعت گذشته اقدام به دستگیری آنها صورت گرفته و با توجه به اینکه دلایل پلیس کافی است راهی به جز اقرار ندارند.

وی ادامه داد: پلیس استان به مسایل اشرافیت کامل داشته و ابتدا حرکات سارقان تحت نظر و اقدامات آنها شناسایی و سپس اقدام به دستگیری می کند.

فرمانده انتظامی البرز در ادامه با بیان اینکه سارقان با هر پوشش و شکلی که اقدام به انجام جرمی بکنند پلیس توانایی رصد و شناسایی آنها را دارد افزود: مجازات بسیار سنگینی در انتظار این افراد است به گونه ای که کوچکترین تخفیفی برای آنها قائل نخواهیم شد، تمام مرخصی ، تخفیف و عفو از این مجرمان در استان برداشته شده است.

وی از مردم خواست افراد مشکوک که تحت عنوان مامور به در منازل یا محل کار آنان مراجعه می کنند به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 689028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟