سارق ۲۰۰ میلیونی فامیل دور از آب در آمد!

به گزارش ،  سرهنگ کارآگاه سیدقاسم موسوی فر بیان داشت: پانزدهم اسفند ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت از منزل توسط مالباخته در کلانتری ۱۱۴ غیاثی تشکیل شد و با دستور قضایی، پرونده برای کشف و پی جویی در اختیار دایره مبارزه سرقت منزل پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت که به گفته شاکی مقادیر زیادی اموال از منزل وی سرقت شده است که ارزش تقریبی آن ۲۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

وی عنوان کرد: پی جویی و کشف جرم در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت که در این راستا با انجام تحقیقات دقیق و جامع از شاکی و بررسی ابعاد مختلف قضیه، نتایج تمامی مشاهدات میدانی و تحلیل نوع رفتار سارق، داخلی بودن سرقت محرز شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: با استفاده از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم سارق شناسایی شد که در نهایت شاکی پرونده با مراجعه مجدد به پایگاه اظهار کرد: با توجه به عملکرد کاملا حرفه‌ای و ماهرانه پلیس در برخورد با مظنونین، سارق همه اموال مسروقه را در نبود وی عودت و در بالای پشت بام گذاشته و در حال حاضر اموال کشف و در اختیار قرار دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه شاکی اعلام نمود بدلیل اینکه سارق از اقوام بوده به جهت حفظ آبروی خانوادگی ضمن قدردانی و ابراز رضایت از عملکرد پلیس در کشف اموال از شکایت خود صرفنظر و رضایت خود را اعلام و خواستار مختومه شدن پرونده می‌باشد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی فاتب در پایان گفت: نتایج تحقیقات و رضایت مالباخته برای اخذ دستور قضائی به شعبه مربوط اعلام شد.

 

کدخبر: 800172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟