دفن جنازه زن که به خلوتی شیطانی 3 جوان رفت / در باغ شهریار چه گذشت؟

ناپدید شدن زن تنها

 رسیدگی به این پرونده از پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ به دنبال ناپدید شدن زن ۴۹ ساله به نام رویا آغاز شد .

مادر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: دخترم  رویا مدتی است از همسرش جدا شده و به تنهایی در خانه اجاره ای اش زندگی می کند. او جدیدا با افراد غریبه  رفت و آمد داشت.حالا چند روزی  است از او خبری ندارم و نگران هستم .او حتی  موبایلش را نیز پاسخ نمی دهد و میترسم بلایی سرش آمده باشد .

با این شکایت تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن زن میانسال آغاز شد .

ماموران پلیس در نخستین فاز از تحقیقات به ردیابی گوشی موبایل رویا  پرداختند و رد او را در  شهریار یافتند.

 در بررسی فهرست مکالمات این زن مشخص شد وی  آخرین بار چندمرتبه با سه پسر جوان تماس تلفنی داشته است.

 با افشای این ماجرا دو پسر نوجوان به نام های آرش و بردیا و دوست ۱۹ ساله شان به نام داریوش ردیابی و بازداشت شدند.

تناقض گویی های سه متهم

 آنها سعی داشتند با دروغگویی هایشان پلیس را گمراه کنند .اما وقتی در بن بست اطلاعاتی گرفتار شدند لب به اعتراف گشودند و به قتل   زن میانسال اعتراف کردند.

آرش  ۱۷ ساله گفت:  من و بردیا و  داریوش با هم دوست هستیم. آن روز به باغ ی در شهریار رفته بودیم  که با رویا تلفنی تماس گرفتیم و او را به باغ دعوت کردیم. ما از قبل او را می شناختیم. با او صحبت کردیم و قرار شد  در باغ با او رابطه برقرار کنیم . او  طبق قرار به باغ آمد اما سر مبلغ  پول با هم درگیر شدیم.او می گفت باید مبلغ ۱۵۰ هزار تومان بیشتر به او بدهیم .او شروع بع داد و فریاد کرد و می خواست آبروریزی کند. ما هم عصبانی شدیم. به همین خاطر من و بردیا دست و پای او را گرفتیم تا ساکت شود.  داریوش  هم دهانش را با دست  گرفت تا او را ادب کنیم. اما یکباره متوجه شدیم رویا  نفس نمیکشد.

وی ادامه داد: ما قصد کشتن زن میانسال را نداشتیم. فقط می خواستیم او را ساکت کنیم. وقتی متوجه شدیم جان سپرده،  از ترس  جسد   را در باغ دفن کردیم و گریختیم.

 بردیا و داریوش نیز ظهارات همدستشان را تایید کردند و به بازسازی صحنه جرم پرداختند.

با اطلاعاتی که سه متهم به پلیس داده بود بقایای جسد زن میانسال در باغ کشف  و به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان علت مرگ را خفگی اعلام کردند.

 با افشای حقیقت،آرش و بردیا که زیر ۱۸سال داشتند روانه کانون اصلاح و تربیت شدند و داریوش نیز به زندان منتقل شد .آنها قرار است به زودی در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کنند .این در حالی است که اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کرده‌اند.

کدخبر: 799539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟