بازداشت 3 شرور خطرناک که در چیتگر خودروها را تخریب کردند / پایان قدرت نمایی

به گزارش رکنا، سرهنگ "پیمان لطیفی" گفت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره تخریب خودرو های عبوری و پارک شده و سد راه و ایجاد مزاحمت و قدرت نمایی در محله چیتگر سریعا عوامل عملیات کلانتری 154 چیتگر در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل  3 نفر را در حال قدرت نمایی مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شدند، افزود: متهمان با مشاهده ماموران با خودروی خود اقدام به فرار کردند که با هوشیاری و درایت ماموران در یک عملیات منسجم پلیسی و اجرای طرح مهار خودرو را متوقف و متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی اولیه از متهمان 3 قبضه سلاح سرد (قمه) کشف و مشخص شد که هر سه حالت عادی نداشته و شرب خمر کرده اند، ادامه داد: متهمان در کلانتری در تحقیقات پلیسی به جرم خود و تخریب خودروها و قدرت نمایی در محله چیتگر اعتراف و هر 5 مالباخته که خودروهای آنان تخریب شده بود شناسایی شدند و کارشناسان ارزش خسارت وارده را 600 میلیون ریال اعلام کردند.

لطیفی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می کند، خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 799143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟