موبایل قاپ نقابدار روی پلیس هم قمه کشید !

به گزارش رکنا ، سرهنگ حسین مافی گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه توسط موتورسیکلت سواران با پلاک مخدوش در محدوده محله جامی تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و گشت زنی های هدفمند  افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ماموران در حال گشت زنی در نقاط جرم خیز به راکب یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و که صورت خود را پوشانده بود مشکوک می شوند ادامه داد: ماموران موتورسیکلت را زیر نظر گرفته که در همین حین مشاهده کردند موتورسوار از غفلت یکی از شهروندان سوء استفاده  تلفن همراه وی را سرقت و به  سرعت از محل متواری می شود  که سریعا جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

دستگیری و خلع سلاح سارق توسط پلیس

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم در تعقیب و گریز صورت گرفته زمین گیر و با سلاح سردی که در دست داشته قصد درگیری با ماموران را داشت ولی با هوشیاری ماموران دستگیر و خلع سلاح شد تصریح کرد:در بررسی اولیه تلفن همراهی که  لحظاتی قبل سرقت شده بود کشف شد و متهم 20 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 15 فقره سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی معترف شد.

سرهنگ مافی با بیان اینکه مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

کدخبر: 798450 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟