بازداشت مرد شیطان صفت اینبار بخاطر زورگیری در نقش مسافرکش / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیانوش ناصری " اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده ای به پایگاه پنجم پلیس آگاهی با عنوان سرقت و زورگیری در پوشش مسافرکشی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، سارق سوژه  خود را تحت عنوان مسافر  از مبدا اسلام شهر به مقصد میدان آزادی سوار بر خودرو  کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری اموال، گوشی تلفن همراه و وجه نقد می‌کند.

شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند و در برررسی های مخفیگاه متهم اموال به سرقت رفته کشف شد.

سرهنگ ناصری با بیان اینکه سارق پس از دستگیری به سرقت به عنف موبایل، وجه نقد و ... با شیوه زورگیری تحت پوشش مسافر کش اقرار کرد،  افزود: در تحقیقات تکمیلی به دست آمد متهم سابقه دار بوده و  به دفعات مختلف با عنوان آزار و اذیت مسافران زن تحت تعقیب بوده و تحمل کیفر داشته است.

وی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودرو‌های مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان های حمل و نقل عمومی استفاده کنند

کدخبر: 798432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟