تیراندازی 3 مرد مسلح به جوان دلگانی / مردان مسلح بازداشت شدند

به گزارش رکنا، مرتضی جوکار امروز در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان دلگان بلافاصله مأموران انتظامی آن شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و طی تحقیقات میدانی مشخص شد که 3 نفر سرنشینان مسلح 2 دستگاه موتورسیکلت با سلاح کلاش به سمت یک جوان 25 ساله تیر اندازی و با مجروح ساختن وی از محل متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و رعب و وحشت ایجاد شده در محل مأموران اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری عاملان تیر اندازی آغاز که در تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد متهمان از افراد شرور و سابقه دار آن شهرستان هستند و با انگیزه انتقام جویی و تسویه حساب شخصی به سمت این جوان شلیک کرده بودند.

آغاز تحقیقات برای شناسایی مخفیگاهشان

جوکار بیان کرد: مأموران که به طور جد در صدد دستگیری متهمان فراری بودند چند روز قبل از تردد مجدد آن ها در شهرستان دلگان مطلع و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه های آن ها شناسایی و هر 3 متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش به همراه 15 تیر جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و معرفی آن ها به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با اخلالگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان و به خصوص بزرگان طوایف خواست جوانان خود را از عواقب قانونی حمل و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند تا دیگر شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

کدخبر: 798105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟