قتل پیرزن تنها بخاطر سرقت فرش ابریشم در گیشا / نقش پرستار خانگی چه بود؟

قتل پیرزن در گیشا قتل پیرزن در گیشا قتل پیرزن در گیشا قتل پیرزن در گیشا قتل پیرزن در گیشا

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت حدود 11 شب گذشته رسیدگی به پرونده قتل پیرزن تهرانی در دستور کار محمدتقی شعبانی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

با اعلام این گزارش تیم جنایی بلافاصله در محل وقوع حادثه واقع در آپارتمانی در محله گیشا حاضر شدند.بررسی های اولیه نشان می داد در حالی که خانم پرستار خانگی پیرزن، برای خرید دارو از خانه بیرون رفته بود، مقابل در خانه با فرد ناشناسی روبرو شد که ادعا می کرد بسته ای برای پیرزن آورده و اصرار داشت به دست او برساند.

عامل جنایت زمانی که مقابل آپارتمان رسیده بود، ناگهان دست به چاقو شده و با ایراد چند ضربه ،جراحات متعدد به پیرزن وارد کرد.

پرستار جوان ادعا می کند که با دیدن این صحنه با اورژانس تماس گرفت اما سارق قصد داشته دست و پای او را هم ببندد.با توجه به سررسیدن امدادگران اورژانس،سارق فرش 12 متری ابریشم را سرقت کرده و از محل متواری شد، و فرصت سرقت های بیشتر را پیدا نکرد.

ساعتی بعد پیرزن به دلیل شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد و بازپرس پرونده بعد از اقدامات اولیه برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت، دستور بازداشت پرستار خانگی را به دلیل اهمال در مراقبت و ضد و نقیض گویی صادر کرد و زن جوان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت بازجویی قرار دارد.

این در حالی است که دوربین های مدار بسته منزل مسکونی لحظه ورود قاتل را به ثبت رسانده است تحقیقات برای رازگشایی ماجرا در شعبه 10 دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 797568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟