اقدام شیطانی راننده پراید با پریناز 20 ساله در قرچک ورامین / اعدام می شود

شیطان صفت شیطان صفت شیطان صفت شیطان صفت شیطان صفت

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۱۹ تیرماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد. دختر ۲۰ ساله ای به نام پریناز به پلیس آگاهی قرچک رفت و  از راننده یک پراید شکایت کرد.

وی که  سر و وضعی آشفته داشت گفت: ظهر می خواستم از خانه مان در قرچک به مترو شهرری بروم. به همین خاطر سوار یک پراید شدم. در میان راه راننده که حدود ۳۵ سال سن داشت و ماسک به صورت زده بود، سر صحبت را با من باز کرد. اما من پاسخ او را ندادم و گفتم  می خواهم پیاده شوم. اما او در ماشین را قفل کرد  و یک باره شروع به فحاشی کرد‌ او می گفت چرا پاسخش را نمی‌دهم.  او  به من حمله ور شد سرم را زیر صندلی برد.او صندلی  شاگرد را به روی سرم خواباند و سپس مرا به پارکینگ یک خانه مخروبه برد و  به زور آزارم داد.او تهدید کرد از من فیلم گرفته و اگر از او شکایت کنم فیلم سیاه را پخش میکند و آبرویم را می برد .او بعد از آزارم مرا سوار ماشین کرد و در حاشیه ورامین از ماشین بیرون انداخت. وقتی چشمانم را باز کردم فقط دیدم مقابل مجتمعی به نام گل نرگس هستم.من با سختی خودم را به پلیس اگاهی رساندم.

دخترجوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت فجیع وی را تایید کردند.

با اطلاعاتی که دختر جوان به پلیس داده بود ماموران به ردیابی راننده شیطان صفت پرداختند و پس از یک ماه توانستند وی را  بازداشت کنند.

 پدرام ۳۷ساله مدعی بود دختر جوان را نمی شناسد و او را آزار نداده است ولی با توجه به مدرک های موجود برایش کیفرخواست صادر شد و در شعبه  ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 در آن جلسه دختر جوان برای وی در خواست اعدام را مطرح کرد اما راننده شیطان صفت جرمش را منکر شد و گفت: من آن روز دختر جوان را سوار ماشین  کردم. همان موقع همسرم با موبایلم تماس گرفت و گفت باید زودتر به خانه بروم. چون لازم است بچه مان را به درمانگاه ببریم واکسن بزنیم. من به او گفتم فورا به آنجا می روم اما دختر جوان ممانعت کرد و گفت باید او را به مقصد برسانم. او از بدرفتاری های پدرش به من گلایه میکرد و سپس پیاده شد .حالا نمی‌دانم چرا چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است .

در حالی که شواهد نشان می‌داد او دروغ میگوید  قضات دادگاه در شعبه 11 کیفری یک استان تهران وارد شور شدند و وی را به اعدام محکوم کردند.

کدخبر: 797302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟