تیرباران مرد جوان در قصرقند / قاتل مسلح زمینگیر شد

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: اوایل خردادماه در پی قتل مسلحانه مردی 45 ساله در یکی از روستاهای قصرقند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده میدانی عامل این جنایت را شناسایی کردند و مشخص شد متهم به دلیل خصومت و اختلافات قبلی با شلیک چند گلوله سلاح کلاش مقتول را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

بازداشت قاتل مسلح قصرقندی پس از یک ماه

وی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد در صدد دستگیری قاتل بودند چند روز قبل از حضور مجدد قاتل در سطح این شهرستان مطلع شدند و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان قصرقند شناسایی شد و روز گذشته متهم با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از یک ماه فرار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی، خاطرنشان کرد: عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کدخبر: 797284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟