دو موبایل قاپ شرق تهران در دام پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ"اردشیر نادری "  گفت: عملیات کلانتری 190 مجیدیه حین گشت زنی در محله " مجیدیه " به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی دو ترک که در حال پرسه زنی و زاغ زنی شهروندان در کنار خیابان بودند مشکوک می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران متهمان را زیر نظر میگیرند و مشاهده میکنند که راکب موتورسیکلت پیاده و اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه یکی از عابران در پیاده رو کرده و با سرعت متواری شدند افزود: سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات منسجم پلیسی و تعقیب و گریز سارقان و اجرای طرح مهار موتورسیکلت متوقف و متهمان زمین گیر و دستگیر شدند.

شناسایی مال باختگان

سرکلانتر چهارم  پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان 3 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی که یکی را لحظاتی قبل سرقت کرده بودند کشف و  متهمان 36و 38 ساله که دارای سوابق کیفری و تحمل حبس در زندان بودند در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد موجود به جرم انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی معترف که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ نادری با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان کماکان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی و اخذ دستور قضائی به دادسرا مربوط معرفی شدند.

کدخبر: 795475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟