واکنش سردبیر رکنا به جوسازی ها در حاشیه بازداشت دزدان بانک ملی دانشگاه !
حجم ویدیو: 62.60M | مدت زمان ویدیو: 00:05:47

به گزارش رکنا، مهدی ابراهیمی سردبیر رکنا در خصوص جوسازی ها در حاشیه بازداشت دزدان بانک ملی دانشگاه گفت: از زمانی که خبر دستگیری این دزدان رسانه ای شد متاسفانه برخی از رسانه های خارج از ایران با شیطنت فیلم را زیر سوال بردند.  یکی از شیطنت های آن ها بازنشر فیلمی است که در آن خبرنگار رکنا در حال گفتگو با یکی از دزدان سرقت کارگاه طلاسازی است.

وی افزود: در این فیلم خبرنگار ما برای حفظ حرمت خانواده متهمان، سارق را با نام مستعار رامین خطاب می کند، روندی که ما برای همه پرونده ها رعایت میکنیم و تنها هدف ما حفظ شخصیت اجتماعی متهم و حفظ آبروی خانواده های آن هاست. همانطور که در فیلم نیز پیداست لباس خبرنگار ما برای فصل حال حاضر نیست و نمی تواند مربوط به سرقت بانک ملی باشد.

ابراهیمی بیان کرد: سوء استفاده عامدانه برخی از رسانه های فارسی زبان خارج از ایران کار غیر حرفه ای است. امیدوارم این رسانه ها جسارت داشته باشند و درباره ی انتشار این فیلم عذرخواهی کنند.

سردبیر رکنا گفت: خواهش من از مخاطبان نیز این است که سوار بر موج رسانه ای نشوند و به رسانه های داخلی اعتماد کنند؛ از آنجا که تمام رسانه های خارج از ایران  خوراک خود را از رسانه های داخلی میگیرند و خواسته ی خود را بر آن سوار میکنند .

وی در پایان افرود: امیدوارم روزی شاهد حفظ حرمت قلم و حرمت خبر باشیم.

گاف بزرگ مسیح علینژاد و شبکه من و تو درباره یک گفتگوی تصویری رکنا! / گفتگو با دزدان طلا یا بازداشتی های اخیر؟! + فیلم ها

 

 

کدخبر: 792857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟