طلا و پول های سرقت شده از صندوق امانات بانکی ملی کجاست؟

به گزارش رکنا،فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی از نظر پلیس همچنان مفتوح است و متهمانی هستند که باید روی آن‌ها کار شود و زوایای پنهان دیگری دارد.

سردار اشتری

سردار حسین اشتری روز دوشنبه در خصوص خبر سرقت بانک ملی در تهران گفت: این خبر همه را نگران کرد، مردم متأثر شدند و افرادی که دنبال زیر سوال بردن اقتدار جمهوری اسلامی بودند خوشحال شدند؛ از همان ساعات اولیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در صحنه حضور پیدا کرد و این موضوع را با جدیت پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه وقتی زوایای مختلف این سرقت مشخص شد واقعا نگران شدیم افزود: خداوند کمک کرد و کمتر از ۴۸ ساعت اطلاعات سارقان را به دست آوردند و توانستند این سرقت حرفه‌ای را کشف کنند.

اشتری با بیان اینکه سارقان توانستند از خلع‌ها و نقاط ضعف امنیتی بانک استفاده کنند و نقشه شوم خود را عملی کنند اظهار کرد: تاکید داشتیم کشفیات و اطلاعات با طبقه‌بندی منتشر شود تا پرونده به نتیجه کامل برسد و عجله در اطلاع‌رسانی مانع کار کارآگاهان و افسران پلیس نشود که البته این نکته به خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی به بیشتر زوایای پرونده این سرقت دست یافتند تاکید کرد: پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی از نظر پلیس همچنان مفتوح است و متهمانی هستند که باید روی آن‌ها کار شود و زوایای پنهان دیگری دارد اما ۹۰ درصد کار این پرونده انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه کشفیات این سرقت مقدار بسیار بالایی است گفت: بعد از کشف اموال با دقت بالا اموال دسته‌بندی و با حضور نمایندگان فراجا، بانک مرکزی، بانک ملی و دستگاه قضایی، اموال تحویل بانک مرکزی داده شد تا تحویل مالباختگان داده شود.

کدخبر: 791584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟