سارق محتویات خودروهای محله مشیریه در دام پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای"  اظهار داشت: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در محله مشیریه رسیدگی به موضع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 169 مشیریه بر عهده گرفته و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی به ساعات تردد و حضور متهم در محل سرقت با خودروی سراتو مشکی رنگ پی بردند افزود:حین گشت زنی در ساعات حضور متهم و در نقاط جرم خیز خودروی سراتوی مشکی رنگ را با همان مشخصات اعلامی در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده مشاهده و متهم را زیر نظر گرفته که مشاهده شد از خودرو پیاده و در حال بازکردن درب یکی از خودرو ها میباشد که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم دستگیر شد.

شناسایی مالباختگان

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در بررسی اولیه از داخل خودرو متهم یک قبضه سلاح کمری با 9 فشنگ جنگی و تعدادی مدارک هویتی و شناسایی غیر و مهرهای پزشک و ... کشف شد ادامه داد: متهم 35 ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت محتویات خودرو از شرق تهران معترف شده که با تماس با مالکان مدارک های کشف شده تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 790850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟