بازداشت 700 سارق سابقه دار در غرب استان تهران

به گزارش رکنا، سردار قاسم رضایی در بازدید از نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، اظهار داشت: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار می‌تواند جامعه را به سمت رونق و پیشرفت سوق دهد، افزود: در این راستا ماموران جان برکف انتظامی غرب استان تهران شبانه روز تلاش می کنند تا بتوانند امنیت موجود را ارتقاء بخشیده و رضایت عموم را جلب کنند.

این مقام ارشد انتظامی، تصریح کرد: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد چرا که تامین نظم و امنیت جامعه مسئولیت بسیار سنگینی است و دستگاه های متولی در این حوزه باید با تمام وجود پای کار باشند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه عنوان داشت: امنیت و حفظ آرامش موجود را مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مدیران و کارکنان خدوم انتظامی غرب استان تهران هستیم که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا و درادامه راه شهدای گرانقدرنقش آفرینی می کنند.

سردار رضایی با اشاره به عملکرد 48 ساعت گذشته فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعم از کشف قاچاق و مواد مخدر و دستگیری سارقان حرفه ای و تعدادی از اراذل و اوباش که امنیت عمومی را مختل نموده بودند، گفت: در این طرح 150 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و 700مجرم سابقه دار نیز توسط ماموران دستگیر شدند.

وی  با بیان اینکه قانون مجازات بازدارندگان لازم ندارد و نیاز است که اصلاح شود، تاکید کرد: پلیس و دستگاه قضائی قاطعانه و برابر قانون با هنجارشکنان و مخلان امنیت و آرامش جامعه برخورد خواهند کرد.

گفتنی است در پایان سردار "رضایی" در بازدید از این نمایشگاه از دستاوردها و کشفیات این طرح بازدید و با شماری از متهمان، مالباختگان،  شاکیان و ماموران انتظامی به صورت چهره به چهره گفت و گو کرد  و متهمان اظهار ندامت و پشیمانی کردند.

کدخبر: 789819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟