دعوای پسرخاله ها رنگ خون گرفت / کشف جسد فضل الله در خانی آباد

به گزارش رکنا، شامگاه یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد خبر رسید پیکر خونین پسر ۲۳ ساله ای به نام فضل الله مقابل خانه ای در خانی آباد پیدا شده است. پیکر نیمه جان فضل الله با  آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد وی به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

شواهد نشان می‌داد فضل الله با پسر صاحب خانه درگیر شده و از سوی او چاقو خورده بود که در خون غلتید.

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران پلیس به بازجویی از پسر صاحبخانه به نام نوید پرداختند.

 نوید در همان بازجویی مقدماتی به قتل اعتراف کرد و گفت :من و برادرهایم مدتی بود با پسرخاله هایمان به خاطر مسائل ناموسی درگیر بودیم. شب قبل  پسرخاله هایم به خانه مان آمدند و مرا به شدت کتک زدند و از وسایل خانه  عکس گرفتند و رفتند. من و برادرهایم به شدن از این  ناراحت بودیم .حتی دراین باره با چند نفر از بزرگان فامیل هم صحبت کردیم.آن روز من در خانه نشسته بودم که یکباره متوجه شدم پسرخاله هایم و چند نفر دیگر مقابل در خانه مان آمده‌اند. من به محض اینکه در را باز کردم آنها به داخل حمله ور شدند و به شدت  مرا کتک زدند. آنها فضل الله را هم که از دوستانشان بود همراه خود آورده بودند تا مرا حسابی کتک بزنند. من زیر دست و پای آن ها افتاده بودم که  کشان کشان خودم را به آشپزخانه رساندم و  چاقوی را از داخل ظرفشویی به دست گرفتم.

وی ادامه داد: من برای نجات جان خودم ناچار شدم ضربه‌ای به سینه فضل الله بزنم .اما قصد کشتن او را نداشتم. من هیچ خصومتی با او نداشتم و برای دفاع از خودم چاقو کشیم.

این متهم گفت: باور کنید چاقو ناخواسته به سینه فضل الله  برخورد کرد و او بلافاصله خودش را مقابل در خانه رساند.  اما همان جا روی زمین افتاد و من خودم با اورژانس تماس گرفتم.همان موقع پسرخاله هایم گریختند.

 وی درباره علت درگیری با پسرخاله هایش گفت: درگیری من و پسر خاله هایم دنباله دار بود و قبلا هم چند نفر از بستگان سعی کرده بودند ما را با هم آشتی دهند.

وی  به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برایش  به اتهام قتل کیفرخواست صادر شد. پرونده وی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی و سایر شرکت کنندگان در درگیری خونین رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای نوید حکم قصاص خواسته اند.

کدخبر: 788350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟