سرقت موتورسیکلت در تهران، فروش در جغتای

به گزارش رکنا، فروش کالای سرقتی اگر سخت تر از خود سرقت نباشد، آسان تر هم نیست. زیرا تعدادی از سارقان هنگام فروش همین کالاها عمر آزادیشان به سر می رسد و به خانه دومشان -زندان- بازمی گردند. این موضوع موجب شده تا سارقان با شگردهای جدید، خود را از چنگال قدرتمند قانون دور نگه دارند، غافل از اینکه حتی اگر در تهران سرقت کنند و در جغتای بفروشند، باز هم این شگردشان از چشمان مردان قانون دور نمی ماند.

 اطلاعاتی محرمانه به پلیس رسید که عده ای در حال فروش مشکوک موتورسیکلت های دست دوم در شهرستان جغتای هستند. بر این اساس سرهنگ علی مرادی علی آبادی، فرمانده انتظامی شهرستان جغتای دستور ویژه ای در این باره صادر کرد.

مأموران انتظامی در بررسی های اولیه خود با بررسی موتورسیکلت های فروخته شده در این شهرستان متوجه شدند که این موتورسیکلت ها سرقتی هستند و گزارش سرقت آن ها نیز وجود دارد.

با کشف این سرنخ مهم، تیم رسیدگی کننده با هماهنگی مقام قضایی اقداماتشان را گسترش دادند و مشخص شد که این موتورسیکلت ها از تهران سرقت شده و برای فروش به جغتای منتقل شده اند.با تکمیل تحقیقات، پلیس موفق به چهره زنی دوازده متهم در این پرونده شد و این افراد را در عملیاتی غافل گیرانه دستگیر کرد. تاکنون یازده فقره موتورسیکلت سرقتی از متهمان کشف شده و تحقیقات با دستور تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

کدخبر: 786171 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟