بازداشت شرور سابقه دار در تهران / درگیری خونین در خیابان شهدا

به گزارش رکنا، سرهنگ " محمد جلینی "سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در محله شهداء سریعا تیمی از ماموران کلانتری 110 شهداء رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند و به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل مشاهده کردند تعدادی افراد با در دست داشتن سلاح سرد در حال درگیری میباشند. افزود: سریعا وارد عمل شده که در محل دو نفر دستگیر و مابقی به سرعت متواری شدند و در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه عامل اصلی درگیری را شناسایی کرده و در یک عملیات منسجم پلیسی با اخذ مجوز قضائی متهم را در مخفیگاه دستگیر و دو قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم از اراذل و اوباش سطح دار و سابقه دار این محل میباشد  تصریح کرد: متهم 42 ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و درگیری و استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی معترف شد.

سرهنگ جلینی با بیان اینکه امنیت کشور خط قرمز پلیس است و پلیس با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد خواهد کرد در پایان خاطر نشان کرد: متهمان و پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 785969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟