بازداشت کیف قاپ حرفه ای پاسداران

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" بیان داشت: در پی افزایش سرقت لوازم و اشیاء قیمتی در محله پاسداران خصوصا افزایش سرقت به روش کیف قاپی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری 102 پاسداران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات حضور سارقان را شناسایی کرده و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند، افزود : ماموران حین گشت زنی در نقاط جرم خیز محله پاسدارن با اطلاعات کسب شده از حضور سارقان ، به فردی که در حال پرسه زنی بی هدف در داخل پیاده رو بوده مشکوک و وی را زیر نظر می گیرند که در همین حین متهم اقدام به سرقت کیف پول یکی از شهروندان می کند، پلیس سریعا وارد عمل شده و متهم با مشاهده ماموران به صورت پیاده متواری که با هوشیاری ماموران، در نهایت وی دستگیر می شود.

کشف کیف پول

جانشین پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه در بررسی اولیه از متهم، کیف پولی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد ادامه داد: متهم 30 ساله که از اتباع کشور همسایه بود در تحقیقات اولیه به جرم خود و 5 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

طرهانی  با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 783685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟