دستگیری عاملان قطع درختان و تولید غیر مجاز ذغال در "ری"

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در  تشریح این خبر بیان داشت: در پی چند فقره سرقت درخت در محدوده "قیامدشت" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری این محل قرار گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: با رصد های میدانی و تحقیقات تخصصی در نهایت ماموران موفق شدند هویت و مخفیگاه 2 سارق را در محدوده "باغ اناری قیامدشت" شناسایی و در  یک عملیات ضربتی هر 2 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان به سرقت و  فروش درخت های سرقتی به همدستشان اعتراف کردند  گفت: متهمان اظهار داشتند با فروش درخت های سرقتی،  مالخر اموال مسروقه درخت های سرقتی را تبدیل به ذغال می کرده است.

شناسایی کارگاه تولیدی غیر مجاز

وی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی،   کارگاه تولیدی غیر مجاز ذغال شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی ماموران انتظامی متهم  مشغول تبدیل چوب  به ذغال بود دستگیر در بازرسی از محل 30 اصله درخت بریده شده و یک تن  ذغال کشف کردند.

 سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را حدود یک میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: با تکمیل پرونده هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 782841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟