زن شیاد به بهانه فروش رو تختی ثروتمند شد

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: چند شهروند شیرازی با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشتند با مشاهده آگهی فروش روتختی‌های ارزان قیمت در یک کانال تلگرام مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: شکات بیان داشتند که در یک کانال تلگرامی به عنوان ارزان سرا، یک آگهی تحت عنوان "فروش روتخنی به قیمت کارخانه" برخورد کرده‌‌‌اند و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مجرم مبلغ 100 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت و ارسال محصول از ما اخذ و پس از دریافت وجه دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی ما نبود.

رئیس پلیس فتا استان گفت: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم که خانمی جوان بود را در یکی از محله‌های شهرستان شیراز شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ "سلیمانی" با بیان ینکه متهم در بازجویی اولیه به کلاهبرداری 2 میلیارد ریالی از 300 نفر شهروند اقرار کرد، گفت: این فرد کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در اظهارات خود هدف از این کار را کسب درآمد بیان داشت و در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که برخی از شهروندان به واسطه قیمت پایین و به دلیل طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا، اقدام به واریز وجه به عنوان پیش پرداخت می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و خریدهای اینترنتی خود را از طریق سایت‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی انجام دهند.

سرهنگ "سلیمانی" از هموطنان خواست در خصوص خرید از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.

کدخبر: 783567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟