پایان کودک ربایی وحشت آور در هرمزگان / 3 زن و مرد دستگیر شدند + عکس

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد : در پی اعلام یک مورد گزارش آدم‌ربایی یک فرد در شهرستان حاجی‌آباد ،بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود :ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام وقوع حادثه اعزام که پس از بررسی های میدانی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک کودک ۷ ساله از مقابل خانه ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

شناسایی  محل اختفای آدم ربایان و محل نگهداری کودک

سردار جعفری بیان داشت : آدم ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک تماس تقاضای 3 میلیارد تومان پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی محل اختفای آدم ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم ربایان ، عملیات آزاد سازی کودک آغاز و ضمن دستگیری آدم ربایان ( شامل یک خانم و ۲ آقا )کودک ربوده شده در کمتر از ۲۴ ساعت در سلامت کامل آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد

کدخبر: 782670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟