اعتراف باورنکردنی به قتل هولناک در جنوب تهران / هر سه خونسرد بودند

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 23 فروردین امسال جسد مرد حدودا 45 ساله ای در حاشیه اتوبان خرازی غرب به شرق خروجی آزادگان کشف شد و در حالی که شواهد اولیه حکایت از به قتل رسیدن وی داشت موضوع در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس محمدتقی شعبانی قرار گرفت.

مقتول با ضربات متعدد به سر به قتل رسید و آثار بریدگی روی گلوی او نیز مشهود بود.همچنین شدت ضربات به سر به حدی شدید بود که سر متهم متلاشی شده بود.

بعد از احراز هویت مقتول بررسی ها برای یافتن ردی از عامل جنایت با بررسی خطوط ارتباطی او آغاز شده و مشخص شد که مقتول مالک یک خودروی پیکان وانت است که در زمان کشف جسد خودرو مفقود شده بود.

بنابراین دستور توقیف سیستمی خودرو صادر شد و سرانجام پیکان وانت با دو راکب افغان توقیف شد.

تحقیقات از دو جوان افغان به جریان افتاد و سرانجام آنها به همدستی در قتل اعتراف کردند.

قتل راننده پیکان وانت در اتوبان خرازی

یکی از عاملان قتل در اعتراف به قتل گفت:«ما سه دوست هستیم که ضایعات جمع اوری می کردیم و از مدتی قبل با راننده وانت آشنا شدیم.چند باری برای ما بار حمل کرد تا اینکه اخیرا با او اختلاف مالی پیدا کردیم.برای همین نقشه قتل او را کشیدیم.روز حادثه من و دوستم به نام جبار که همراهم دستگیر شده، به سر مقتول ضربه ها را وارد کردیم و یکی دیگر از دوستانم به نام لطیف گلوی مقتول را برید.بعد از حادثه لطیف به افغانستان فرار کرد.»

با اعترافات متهمان، تحقیقات در پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا ادامه دارد.

کدخبر: 782505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟