سرقت مسلحانه از 2 پسر 18 ساله در کرج / اسلحه شکاری آنها را هدف گرفته بود

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه توسط سرنشین یک دستگاه خودروی پژو از 2 جوان 18 ساله در حوزه استحفاظی شهرستان چهارباغ ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان و اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که راننده یک دستگاه خودرو پژو با سوار کردن 2 جوان 18 ساله با تهدید سلاح شکاری اقدام به سرقت مقداری وجه نقد و لوازم شخصی آن ها کرده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی هویت متهم شناسایی و با یافتن مخفیگاه او در شهر کرج، در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اقرار متهم به سرقت مسلحانه در شهر چهارباغ، گفت: در بازرسی از مخفیگاه نامبرده یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم برای تردد در محورهای برون شهری حتما از تاکسی های زرد رنگ و یا آژانس های معتبر خودرو کرایه کنند و از سوار شدن به خودروهای شخصی ناشناس خودداری کنند.

کدخبر: 782139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟